خبرهای داغ:

مسجد محل تربیت و پرورش انسان های خداباور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: مسجد محل تربیت و پرورش انسان های خداباور است، انسان های خداباوری که هیچگاه در برابر ظلم سکوت نکردند و مصداق آن امام راحل عظیم الشان است.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۴۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و در راستای برنامه های ابلاغی ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، نظارت ستادی معاونت های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و حوزه خواهران کوثر (س) از پایگاه‌ مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه انجام شد.

درابتدای این دیدار فرمانده پایگاه در جمع شورا و سرگروه‌های صالحین گزارشی از روند فعالیت‌های پایگاه در عرصه‌های مختلف را ارائه و در ادامه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه در سخنانی با تقدیر و تشکر از فعالیت بسیجیان در امر ماموریت‌های بسیج بر توجه به طرح‌های اعتلای بسیج، داشتن برنامه های هدفمند و اثرگذار در سطح محله و غیره تاکید کرد.

سرهنگ ادهم با بیان اینکه مسجد محل تربیت و پرورش انسان های خداباور است، اظهار کرد: انسان های خداباوری که هیچگاه در برابر ظلم سکوت نکردند و مصداق آن امام راحل عظیم الشان است. در طول تاریخ اگر دستاوردی داشته ایم به برکت همین مساجد بوده است.

او افزود: مسجد قلب تپنده حیات اسلام و جایگاه پیوند آسمان و زمین است که انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل پیدا کند و نخستین اقدام پیامبر (ص) موقعی که در مدینه حکومت تشکیل دادند تأسیس مسجد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: بحث تحقق محله اسلامی با محوریت محله و تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت‌های سپاه در این حوزه است.

گفتنی است در ادامه قرارگاه دفاعی امنیتی، جلسه شورای تحول محله با حضور اعضا و جلسه توجیه تخصصی برنامه های ابلاغی ۱۴۰۳ توسط معاونت های مربوط انجام و ضمن حضور در نماز جماعت فراخوان دسته رزمی گردان کوثر پایگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار