خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری:

اهتمام ما بر این است که جامعه عشایر بیش از پیش در امرِ جهش تولید نقش‌آفرینی کنند

مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: برای تحقق جهش تولید و رفع موانع آن در جامعه عشایری، کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها الزامی است.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۶۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

اهتمام ما بر این است که جامعه عشایر بیش از پیش در امرِ جهش تولید نقش‌آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ «سعیدی» مسئول سازمان بسیج عشایری کشور که برای حضور در رزمایش خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده، با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به فعالان عرصه مقابله با جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای، فلسفه نامگذاری ۲۹ اردیبهشت به عنوان روز بسیج عشایری را تشریح کرد.

سعیدی افزود: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۵ جمعی از سران عشایر کشور با حضرت امام خمینی(ره) دیدار کردند و از همین رو در تقویم سازمان بسیج مستضعفین، این روز به‌عنوان روز بسیج عشایری نامگذاری شد تا بهانه‌ای برای خدمت‌رسانی به قشر فعال جامعه در عرصه تأمین امنیت پایدار و تأمین امنیت غذایی کشور باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی امام خامنه‌ای به «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: جامعه عشایر ما یک قشر تولیدکننده است؛ فرصت‌ها و بسترهای تولید در این جامعه مهیاست و فرهنگ جمعی شبانه‌روزی و خانوادگی به‌عنوان فرهنگ و گفتمان غالب در این جامعه وجود دارد.

سعیدی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن بسترهای تولید در جامعه عشایر، می‌طلبد که همه سازمان‌ها و ارگان‌ها برای تحقق جهش تولید در کشور، بیش از پیش از این ظرفیت استفاده و کمک کنند که جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور افزود: ما در بسیج عشایری کشور، تلاش‌مان بر این است که با بسیج همه ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که درون سپاه و بسیج و همچنین در درون سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با جامعه عشایری وجود دارد کمک کنیم که ان‌شاءلله تحقق شعار سال یعنی نقش آفرینی جامعه عشایر در جهش تولید اتفاق بیفتد و عشایر ما که در عرصه‌های تامین امنیت غذایی، تامین امنیت پایدار مرزهای کشور و تولید صنایع دستی و میراث‌داری از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی سهم بسزایی دارند، بتوانند به خوبی توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

سعیدی بیان کرد: برای تحقق جهش تولید و رفع موانع آن در جامعه عشایری، کمک همه دستگاه ها و سازمان‌ها الزامی است.

مسئول سازمان بسیج عشایری همچنین ضمن تقدیر از بسیجیانی که در رزمایش خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی به استان چهارمحال و بختیاری شرکت کردند، گفت: امروز اردوهای جهادی تبدیل به یک گفتمان، جریان و جنبش اجتماعی شده و بسیجیان جهادی از من، منیّت و منافع فردی عبور کرده‌اند و به ما و منافع جمعی و عمومی رسیده‌اند و در یک کلمه از خودخواهی گذر کرده‌اند و به دگرخواهی می‌اندیشند که این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این همان نقطه تقابل با راهبرد دشمن است که به دنبال القای یأس و ناامیدی در کشور است.

وی‌ در پایان گفت: حضور بسیجیان در مناطق عشایری، شور و نشاط و امیدآفرینی را در‌ پی‌ دارد و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است که از همه ما برای ایجاد نشاط و امید‌آفرینی در کشور مطالبه‌گری نموده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار