رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد:

جشن های دهه کرامت و جشن امام‌رضایی ها در تهران برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جشن باشکوه امام رضایی ها جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر (عج ) به طول ۲ کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۷۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران ، با تقدیر از برنامه های اجرا شده در دهه کرامت و روز دختر خاطر نشان کرد: امسال با برنامه ریزی های انجام شده مراسم و برنامه های خوبی در سطح استان تهران برگزار گردید و حال و هوای امام رضایی در سطح استان تهران به چشم می خورد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: اهتزاز پرچم رضوی در سطح شهرها ، دیدار با خانواده های شهدا و عیادت از بیماران توسط خادمیاران رضوی ، برگزاری جشن های ویژه دختران در مدارس و مناطق مختلف استان ، برپایی ایستگاه‌ های صلواتی در مسیر زوار امام رضا (ع) در ایستگاه‌ های راه آهن بسوی مشهد مقدس ، برگزاری مراسم در مساجد و هیات های مذهبی ، برگزاری مراسم و برنامه های ویژه در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر بقاع متبرکه و برگزاری کنگره باشکوه ۱۲ هزار شهید شهرستان های استان در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که روزهای دهه کرامت برگزارشده و همچنان ادامه دارد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: جشن باشکوه امام رضایی ها فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) به طول ۲ کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از فعالان و موکب های مردمی ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ، صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی ، بسیج و سایر دستگاه‌ها و نهادها به خاطر همکاری در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این مراسم از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب همراه با اجرای سخنرانی ، مداحی و سرود ، گروه‌های هنری ، صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و اسباب بازی ویژه کودکان از جمله برنامه های ویژه این مراسم است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار