همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

برگزاری آیین تجلیل و تقدیر از روابط عمومی های برتر حوزه های مقاومت گلبهار + تصاویر

آیین تقدیر وتجلیل تعدادی از مسئولین روابط عمومی ادارات وحوزه های مقاومت بسیج وخبرگزاری های شهرستان گلبهار در محل ناحیه مقاومت بسیج گلبهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۷۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گلبهار، آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار با حضور جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلبهار برگزار شد و در این مراسم از روابط عمومی های فعال وخبرنگاران برتر در این حوزه تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم، سرگرد رمضانی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گلبهار ضمن تبریک و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ها باتشکر از زحمات رسانه ها در موضوع اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه های سپاه و بسیج، بیان کرد: امروز کشورجمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت نظامی قدرتمند در تمام عرصه ها، مخاطب جهانی خودش را جذب کرده است.

وی تصریح کرد: وعده صادقی که انجام شد نمونه بی نظیری از یک حمله پهبادی و موشکی به آن رژیم غاصب بود که امروز کشور ما با تمام توان و اقتدار و الگو گرفتن از شهدا با رژیمی دارد مبارزه می‌کند که نه تنها آن را یک کشور نمی داند بلکه همه ی دنیا مبهوت قرارگرفتند که جمهوری اسلامی ایران کار بزرگ و با عظمتی را انجام داده است.

در پایان مراسم ازشرکت کنندگان این جلسه به مناسبت روز ارتباطات توسط سرگرد رمضانی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار، حجت الاسلام نادی، نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلبهار با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار