خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

برگزاری «پویش خدمت» به همت گروه جهادی شهید سلیمانی صالح آباد

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: «پویش خدمت» با هدف خدمت‌رسانی به اهالی روستای لک و ایجاد شور و نشاط برای اهالی روستا همراه با برنامه‌های متنوع اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۰۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به تقویت فرهنگ کرامت و کمک‌رسانی و روحیه جهادی اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به همت گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)صالح آباد و همکاری حوزه شهید شهبازی حسن قشلاق، گروه جهادی شهید حمیدرضا هاشمی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان و شبکه بهداشت شهرستان بهار؛ جشن خواهر برادری با حضور گروه جهادی در مدرسه شهید راه هدایت روستای لک برگزار شد.

وی گفت: همچنین «پویش خدمت» با هدف خدمت‌رسانی به اهالی روستای لک و ایجاد شور و نشاط برای اهالی روستا همراه با برنامه‌ها و غرفه‌های «یک حس خوب» اجرا شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد عنوان کرد: در این پویش ویزیت رایگان و توزیع داروهای رایگان توسط پزشک عمومی شبکه بهداشت شهرستان بهار، برگزاری کلاس احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی برای خواهران توسط کارشناس حوزه علمیه، برگزاری کلاس‌های نقاشی و مسابقه برای کودکان همراه با اهدای جوائز و جشن خواهر برادری و پویش قیچی(اصلاح سر) و سیر نمایشگاهی «جان من،سلام» برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار