در شهرستان فارسان برگزار شد؛

همایش گروه های جهادی و تجلیل از جهادگران فرهنگی

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، همایش گروه های جهادی و تجلیل از جهادگران فرهنگی در حسینیه سپاه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۱۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تقدیر از حضور جهادگران فرهنگی گفت: امروز تمام دشمنان در کنار یکدیگر عزم خور را برای دشمنی با این انقلاب جزم کرده و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن دریغ نمی‌کنند. اما ما امروز قدرتمند هستیم و عملیات وعده صادق نمایشی از قدرت بی بدلیل ایران اسلامی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در جمع جهادگران گفت: تلاش‌های شما در مسیر سازندگی یکی از کارهای مهم در زمینه سازی برای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید جواد ناصری، اظهار داشت: سعی کنیم در این مسیر مقدس با تزکیه نفس خود را برای عصر ظهور و یاری امام زمان ارواحنافداه آماده کنیم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان فارسان نیز همکاری فرهنگیان با سپاه و بسیج را امری مبارک دانست و گفت: سپاه و بسیج با آموزش و پرورش همگام و در یک مسیر هستند و هردو به سازندگی می‌پردازند یکی انسان ساز و دیگری در فرهنگ سازی و محرومیت زدایی امیدواریم بتوانیم در کنار هم ایرانی آباد و قدرتمند بسازیم.

 در پایان برنامه از فعالان این عرصه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار