سردار کشاورز:

دهه کرامت فرصتی مغتنمی برای نشر فرهنگ رضوی و فاطمی است

سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر از حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) بمناسبت دهه کرامت تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۲۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

دهه کرامت فرصتی مغتنمی برای نشر فرهنگ رضوی و فاطمی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) که بمناسبت دهه کرامت انجام گرفت، با تبريك فرا رسيدن دهه پرخير و بركت كرامت، بر استفاده از اين ايام براي ترويج و تعميق فرهنگ اهل بيت(ع) تأكيد كرد.

وی با بيان اين كه دهه كرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعميق فرهنگ اهل بيت عصمت و طهارت(ع) علي الخصوص فرهنگ رضوی و فاطمی است، اضافه كرد: بايد تلاش شود تا با بهره گیری از دريای بی كران آموزه های قرآنی و سيره ائمه معصومين(ع)، زمينه آشنايی هر چه بيشتر پاسداران و بسیجیان گردان های امام حسین (ع) با فرهنگ دینی و اسلامی فراهم شود.

با تأكيد بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های اين دهه در تیپ امام صادق (ع) افزود: امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) الگوي كاملی براي پاسداران و بسیجیان و خانواده آنها به شمار مي روند و می بايد برای گسترش سيره آنها در جامعه تلاشی مضاعف صورت گيرد.

سردار کشاورز گفت : دهه كرامت از جمله ايامی به شمار مي رود كه در آن رحمت و كرامت الهی بيش از ساير مواقع تابيده شده و در اين روزها غنچه های زيبا و با كرامت در باغ و بوستان حسن نبوی شكفته شده اند.

وي خاطرنشان كرد: دهه كرامت یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی بوده و سرشار از معانی و مفاهيم بلند، پرمعنا و سازنده است.

در پایان بمناسبت دهه کرامت به پاس زحمات حجت‌الاسلام یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) سردار یدالله کشاورز و هیئت همراه از وی تجلیل کردند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار