خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی:

مصداق جهاد در راه خدا ازدواج و ازیاد نسل است/ کاهش فرزند، توطئه دشمن برای به فساد کشیدن جامعه است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) همدان تلاش در راستای ترویج ازدواج و ازدیاد نسل در جامعه را جهاد واقعی دانست و گفت: مصداق جهاد در راه خدا ازدواج و ازیاد نسل است.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۶۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

مصداق جهاد در راه خدا ازدواج و ازیاد نسل است/ کاهش فرزند، توطئه دشمن برای به فساد کشیدن جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در گردهمایی فرهنگی ازدواج و ازدیاد نسل که به مناسبت هفته ملی جمعیت در تیپ انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، اظهار کرد: در روایات اسلامی افزایش تعداد فرزندان مایه رحمت و برکت الهی و افزایش رزق و روزی است.

وی گفت: تبلیغات دشمن در راستای القای مشکلات معیشتی در صورت افزایش نسل موجب بدبینی مردم و حتی اقشار مذهبی نسبت به وعده الهی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: مسئله کاهش فرزند، توطئه دشمن برای به فساد کشیدن جامعه و دین‌زدایی از کشور ما است.

وی با بیان اینکه شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» با هدف و در راستای کاهش نسل شیعه و مسلمانان انقلابی است، گفت: شعار «زن، زندگی، آزادی» نیز ادامه فتنه تهاجم فرهنگی در دهه‌های گذشته است.

قربانی گفت: طراحان و اندیشمندان دینی در غرب در سخنان و نوشته‌های خود تاکید کرده‌اند که  باید نظام خانواده و زن را از جامعه بگیریم.

وی با اشاره به جایگاه زن در تمدن غرب افزود: تمدن غرب معتقد است که در شرق و جهان اسلام نیز باید زن را از ارزش بیندازیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) همدان تلاش در راستای ترویج ازدواج و ازدیاد نسل در جامعه را جهاد واقعی دانست و بیان کرد: مصداق جهاد در راه خدا ازدواج و ازیاد نسل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار