فرمانده سپاه الغدیر یزد :

بهره برداری 280 نیروگاه خورشیدی توسط بسیج سازندگی در یزد

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد: ۲۸۰ نیروگاه خورشیدی طی یکسال گذشته توسط بسیج سازندگی و همراهی مسئولان در ۱۲ شهرستان استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر گفت :برای اجرا و نصب نیروگاه‌های خورشیدی حمایتی با مقیاس کوچک (پنج کیلوواتی)، ویژه اقشار کم درآمد و زیرپوشش نهاد‌های حمایتی بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال بودجه تامین و هزینه شد.

وی به شرایط اقلیمی یزد اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در مناطق مختلف استان گامی بلند در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مناطق محروم دارد و جزو برنامه‌های مهمی است که توسط بسیج سازندگی سپاه الغدیر پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: ایجاد اشتغال، کمک به معیشت آحاد مردم، کمک به ارز آوری دولت و حفظ محیط زیست از جمله اهداف مهم ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی است که امسال با همکاری دولت و همراهی مردم و مسئولان در سطح استان انجام می‌شود.

سردار زارع کمالی گفت: تمامی اقدامات در مجموعه بسیج و سپاه در کنار فعالیت‌های عمرانی و خدماتی با پیوست فرهنگی است و این در سال گذشته پیگیری و محور بوده و امسال نیز با همراهی بخش‌های اداری بهتر از گذشته اجرا و نقش مهمی در خدمت به جامعه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار