گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای استان

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برنامه‌ای با حضور مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و اعضای روابط عمومی و ارتباطات مردمی برگزار و ضمن تبریک این روز به بیان نکاتی در مورد روابط عمومی پرداخته شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان گفت: هفته روابط عمومی را به فعالان این عرصه در سراسر کشور و فعالان این عرصه که مشعل داران جهاد تبیین هستند تبریک عرض می‌کنم. مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان افزود: روابط عمومی‌ها جایگاه خاصی در دنیا دارند و اگر این اعتماد ایجاد شود، نسبت به آن خبار و اطلاعاتی که منتشر می‌شود قطعاً مخاطبان زیادی خواهند داشت. به ویژه در دنیای امروز که حوزه نبردها، حوزه شناختی، فکری و ذهنی می‌باشد؛ نقش روابط عمومی ها و فضای مجازی بسیار پر رنگ و تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان هم گفت: روز روابط عمومی را به مشعل داران توسعه ارتباطی و همیاری جهاد تبیین که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی و با ابتکار و اُمید، قانونمند، هدفمند و هوشمند؛ در پیشبرد اهداف مرکز در مسیر پر طراوت خدمت جهت انجام رسالت خطیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی گام بر می‌دارند تبریک عرض می‌کنم.

کورش قنبری مرداسی افزود: گرامی‌داشتِ ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی می‌باشد، خداقوت به فعالان این عرصه که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه‌ی جنگ روایت‌ها گذاشته‌اند.

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای استانگرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای استانگرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای استان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار