در همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی مطرح شد:

امروز قطب علمی جهان مرکز جمهوری اسلامی ایران است

امروز قطب علمی جهان مرکز جمهوری اسلامی ایران است
همزمان با دهه کرامت گردهمایی مدیران روابط عمومی ، رسانه ها و فعالان فضای مجازی بسیج باحضور مسئولین شهرستان تربت جام در سالن اجتماعات ابن سینا دانشکده علوم پزشکی برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۹۹۹۸۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام گفت: امروز قطب علمی جهان مرکز جمهوری اسلامی ایران به برکت امام رضا علیه السلام است.

حجت السلام غلامی ادامه داد:ما اگر قدرتی،پیشرفتی،معرفی داریم همه ی اینها به وجود امام رضا علیه السلام است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران افزود: موشک ها از خاک جمهوری اسلامی رفت،قدرت این موشک ها اسلام بود،سال ها دشمنان توی سرما زدندگفتند اسلام دین افیون ملت هاست مگر نگفتند اسلام سیاسی بدرد نمیخورد؟ چرا اسلام را سیاسی می کنند؟

فرماندار تربت جام نیز با قدردانی از زحمات روابط عمومی ها در ادارات و سازمان‌ها اعلام کرد: امپراطوری غرب با تمام توان با رسانه ای که در اختیار دارند به دنبال افزایش ناامیدی مردم از نظام اسلامی است ، جنگ‌سخت تمام شده و همه پای کار هستند و روابط عمومی ها خوبی ها و اتفاقات و خدمات دولت را برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام اسلامی امام جمعه تربت جام افزود: در حوزه رسانه عقب هستیم و رسانه ها فقط منتقد وبا مطالبه گری مشکلات را نبیند بلکه باید اتفاقات خوب راهم اطلاع رسانی کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند که بایدصادقانه رفتار کنند و از فریب کاری پرهیزنمایند مردم توقع دارند که با آنان با زبان خوش برخورد گرددو افراط و تفریط در کارها نباشد .

 

خبرنگاران/مهدی جباری/شهریار غوریانی/امیرحسین رحمتی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار