در مراسم اختتامیه رویداد جام رسانه ای امید عنوان شد؛

بسیج "سربازولایت و فدایی ملت"

به بهانه سخنان سردار حسین معروفی جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم جام رسانه ای امید. 
کد خبر: ۹۶۰۰۰۵۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در اختتامیه رویداد جام رسانه ای امبد که با حصور رسانه های کشور و به همت سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد. 

 

  تقدیم به خاکی پوشان هشت سال دفاع مقدس

 

بسیج درخت پربار وسَروِ صنوبری است که ریشه اش در جان زمین و شا خه آن برفراز آسمان است و میوه مصفای آن در روزهای سخت و نگا ههای نفسگیر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران کام ملت مارا شیرین و داغ دشمنانمان را نیز مضاعف کرد.

 

 پنجم آذر متعلق است به تاریخ فدا کاری زنان و مردانی و زین و با و قار که انوار شان سرای روز گار را روشن و اقتدارآنان عرش و فرش را بهم متصل نمود.

 

خاکی پو شان نیک نشان زمان که اخلاص آنان ترس و توهم و توحش را زایل و عشق و آزادگی و آرامش را به ارمغان آورد.

 

روز روشن و رزمِ رنگین بسیج در دوران جنگ تحمیلی و جهاد جاودانه آنان در عرصه سازندگی کشور ،نکبت و نحوست دشمن را نمایان و نعمت و نجابت آنان ماه و مهر و مهتاب را به تاریخ تقدیم نمود تا جان و جهان ما خوش باشد.

 

بسیجیانِ شب زنده دار و لایتمدار، شام شهوت را به صبح شهادت متبدل و سیاحت و سخاوتشان در آئینه زمان مشهود و در باغ غزل و ماه مثنوی و دریای دو بیتی جاودانه گردید.

 

 بسیجیان دوران دفاع مقدس با یک صحرا آغوش و شعری بی شمار و کمانی پر از نفرت، چون درفش کاویانی عازم دریای جنون شدند تا سپاه زمستان به فنا رود و بهار بهروزی ارزانی زمین شود.

 

نسلی نورانی که امتیاز و افتخار "وعده صادق" متعلق به نام نیک این عزیزان زمانه است.

 

 آنان چون پرواز پرنده و بسان آهوی دونده فارق از برج و باروی و در کنج تنهائی ، ساحل و سا غر را به پا ی دوست ریختند تا محفل آرایِ ۳۱۳ نگین نورانی امام غایب خود باشند.

 

‌ گرچه سربداران سر بلند دیروز اکنون علاوه برجراحت جنگ و آزار آوارگی، اسیر عوارض اجتماع اند و بارزمین و وارث عصری خالی از انصاف و عطوفت اما همچنان چون قطره ای ما نده در ته چاه بی کسی و شا‌هد قله ای بدون قاف، باغی فاقد بلور، دمنوشی پرز هر، پا جوش درد، جنگل تهی از‌ سبزه‌ ، دنیایی مشحون از دشنه ، خانقاهی بدون شراب و شوکران و می و مستی زجر زمانه را به نظاره نشسته و به گذشته خو د مفتخرندو تا آخر عالم نهضت خمینی ره را چون جان خود عزیز میدارند. 

 

تاریخ سازانِ حماسه آفرین جهاد و جنون که در عصر عصیان و عوام فریبی هما نند فروغ هلال باغ حلاوت ، تاریکخانه دل را نور باران و کام ملت مظلوم ایران را شیرین کرده اند.

 

بسیجیان دوران‌ِ داغ و درد و دشمنی استکبار در اوج محبت ومردانگی ، گُل شوق را به عروس ایثار هبه نمودند و با شور و شیدائی و گوش به فرمان امام خویش چهره منحو س متجاوزان را با خاک خواری هم‌هماوا نمودند.

 

شیر زنانِ شکور و دلیر مردان صبور دوران ، تفنگ تها جم را حما یل ،چو پی چالاکی را چاق و دستمال دوستی را دوره میکر دند و ترانه طراوت را ساز و در شبهای شور عملیات آب و آئینه را تو شه جان کردند تا سرزمین سبز ایران فرش پای پخمگان پلشت نگردد.

 

   این اسطوره های استوار در عصرِ عُسرت و بدون هیچ بهانه ای توفان و ار و عشق آفرین با لیلی لطف و مجنون‌ مهربانی ، شیرین شهادت را با فرهاد فغان‌ همصدا و تیشه تقاص در دست راهی میدان مقاتله و مبارزه شدند تا ایران و یران نگردد.

 

یادشان بخیر آن زمینیان آسمان نشین که با عمود عدل بت نفس بشکستند و حلاج و ار گونه را به خون مزین و حجله هجرت بر دوش ، تاریخ را مدیون خو یش نمودند. 

پاینده باد نام نیک آنا نکه جامه جُهد و پر چم پایداری و مراد مظلو میتشان تا همیشه ایام شهره بازار و برند بهاراست .

 

الهی که بهارباشی ، نگار پر شمار باشی، همیشه ماند گار باشی بسیجی.

دست دعا و نغمه ندا را روانه آستان احدیت میکنیم که برای همیشه ایام نام بسیج به کاممان باشد. 

 

آمین

 

نگارش:سید حرمت الله موسوی مقدم

 

 

#پیشرفت_ایران

 #رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی

#ایلام_قهرمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار