باشهدا تا فتح قله ها:

بازدید اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی جنوب کشور

اصناف،بازاریان،و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی راهیان نور از یادمان شهدای ذوالفقاری آبادان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سرهنگ پاسدار محمد سعادت مسئول سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اردو در راستای استقبال از کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به همت سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی استان با همکاری و مشارکت بسیج اصناف شهرستان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار شد.

وی بیان کرد: این اردوی راهیان نور رویداد محور با محوریت شهید شاخص اصناف کشور شهید سید مجتبی هاشمی که از فرماندهان جنگ های نامنظم و فرمانده گروه فدائیان اسلام در دوران مقدس بود و در شکست حصر آبادان نقش بسزایی را ایفا نمود، برگزار شد.

سعادت افزود: در این اردو 50 نفر از کسبه، بازاریان و فعالان اقتصادی به مدت دو روز در محل یادمان شهدای ذوالفقاری آبادان حضور داشتند.

بازدید اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی جنوب کشوربازدید اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی جنوب کشوربازدید اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی جنوب کشوربازدید اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار