فراجا و سپاه دو سازمان مردمی و ولایتمدار هستند

شاهرود_ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود گفت: فراجا و سپاه دو سازمان مردمی و ولایتمدار هستند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۶۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

فراجا و سپاه دو سازمان مردمی و ولایتمدار هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، سید حسین میرکمالی دادستان عمومی و انقلاب شاهرود در دیدار با فرماندهان انتظامی و سپاه این شهرستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های مهم امنیت نیروی‌های خدوم پرتلاش انتظامی و سپاه هستند، بیان کرد: همه مردم ایران، مردم استان و خانواده هایمان اگر به راحتی در سطح شهر گشت و گذار میکنند و شب براحتی می‌خوابند مرهون تلاش‌های نیرو‌های امنیتی به ویژه انتظامی و سپاه می‌باشد که جای تقدیر و تشکر و سپاسگزاری دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نیز یکی دیگر از مولفه‌های ایجاد امنیت و نظم می‌باشد، بیان کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و مقصد ما نیز یک جاست منتها ماموریت‌های ما متفاوت است، ما به مقصد نمی‌رسیم مگر اینکه بینمان تعامل، همکاری و وحدت باشد البته هر کدام در حدود اختیارات قانونی خود.
سپاه و فراجا دو بازوی برقراری و تأمین امنیت در جامعه هستند
در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بر هم افزایی بیشتر این دو نیرو تأکید و سپاه و فراجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه معرفی شدند.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز فراجا با اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی ایستاده و اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه نیروی انتظامی، گفت: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند اقتدار و مهربانی پلیس دو عامل هستند که یکدیگر را تکمیل کرده و در موفقیت این نیرو نقش به سزایی دارند.
سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز اظهار کرد: تلاش‌های مجاهدانه بسیج و سپاه برای حمایت و همراهی درتامین امنیت اجتماعی ستودنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار