خبرهای داغ:

۲۰ درصد کل وام‌های اختصاص یافته به سربازان برای اشتغال حرفه‌آموزان در نظر گرفته می‌شود

استاندار خوزستان، گفت: فرزندان عزیز ما که در پادگان‌های آموزشی و محل وظیفه خدمت می‌کنند بهترین وقت و زمان را برای آموزش دارند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۸۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست جلسه کارگروه اشتغال سرباز که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: فرزندان عزیز ما که در پادگان‌های آموزشی و محل وظیفه خدمت می‌کنند بهترین وقت و زمان را برای آموزش دارند.

او افزود: ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم خوبی با فرمان رهبر انقلاب برای اشتغال آفرینی و کار تخصصی حرفه‌ای سربازان آغاز کردند که در استان ما نیز پارسال اقدامات موفقیت آمیز خوبی دنبال شد.

حسینی محراب بیان کرد: افسران وظیفه در حوزه شغل های مورد نیاز جامعه از جمله تعمیرات کولر، جوشکاری، فتوشاپ و غیره را آموزش می‌بینند و پس از پایان خدمت در جامعه مشغول به کار می‌شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به تبصره ۱۸ در خصوص وام اشتغال سربازان حرفه آموز اظهار داشت: در این نشست تصمیم گرفته شد تا سهم خوبی از این تبصره یعنی ۲۰ درصد از مجموع کل وام‌های واگذار شده است، به اشتغال سربازان اختصاص یابد تا پس از آموزش های دوره خدمت وارد بازار کار شوند و از این طریق بیکاری دستکم برای سربازان از بین برود و به عنوان افراد مفید جامعه مشغول گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار