۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه‌اندازی شد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده زیرمجموعه این معاومت در استان راه اندازی شده که سال گذشته هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این مراکز به صورت رایگان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۹۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان مجید آوج روز یکشنبه در نشست تخصصی گروه های فعال مردمی در حوزه جمعیت، خانواده و هویت زن در سنندج اظهار کرد: ازدواج جوانان یکی از مباحثی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در این راستا مراکز مشاوره رایگان راه اندازی شده است.


وی افزود: یکی از رسالت های حوزه جوانان، شناسایی و حمایت از مجموعه های مردمی و کنشگران اجتماعی فعال در حوزه جوانی جمعیت و خانواده است و در این راستا اقدامات شاخص و عملیات مشترک بین مجموعه ها مورد حمایت قرار می‌گیرد.


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان، اقدام به راه اندازی مرکز همسریابی، برگزاری رویداد جامعه پرداز و انجام طرح های پژوهشی را در بخش جوانی جمعیت از جمله اقدامات این معاونت عنوان کرد.


آوج یادآور شد: برگزاری ۱۸۰ کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، برگزاری مراسم جشن وصال در سطح استان، نشست های تخصصی، راه اندازی مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان و پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از دیگر اقدامات مهم معاونت امور جوانان استان در حوزه ازدواج جوانان است.


در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه ها و ظرفیت های مجموعه های خود پرداخته و مسائل و مشکلات حوزه خانواده ک جوانی جمعیت را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار