فرمانده سپاه سلمان:

جهان، برای کار و آموزه های انقلابی آماده شده است

سردار شفائی گفت: رهبری داهیانه حضرت امام(ره)، انسجام مردم، اعتقاد مردم به انقلاب و اعتقادبه ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت همه از عناصر مهم پیروزی انقلاب است .
کد خبر: ۹۶۰۰۲۴۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان سیستان وبلوچستان،  ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت گفت: حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در همه ایام سال امری مهم اما در این ایام سال از خرداد ماه نیازمند پرداختن جدی تری وعمیق تر به آن است.

وی با بیان اینکه با گذشت و گذر سالها از وقایع ارزشمند انقلاب و جنگ تحمیلی جنس و ذائقه مخاطبین هم تغییر کرده است، افزود: ما بر اساس ذائقه مخاطب، خصوصا مخاطب نوجوان و جوان باید تدبیر کنیم که این دغدغه ها در حوزه دفاع مقدس، گفتمان انقلاب وگفتمان امامین انقلاب به تعبیری مورد غفلت واقع نشود و غریب نماند .

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اعترافات معاندین مبنی براینکه، قادر به براندازی انقلاب با قوانین سخت نیستند، یادآور شد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی را باید از درون استحاله کرد و به تبع یک بخش کار مربوط به این قسم است که نسبت به انجام آن بی تفاوت باشیم و برای ما، مسئله شهادت، ایثار ،مقاومت، هفته دفاع مقدس وتعظیم شعائر ملی و مذهبی عادی شود .


این مسئول خاطرنشان کرد: ان شاءالله بتوانیم منسجم و مقتدر به این کارها ورود کنیم و این پیام را هم به مخاطبان خاص و مخاطبان عام مخابره کنیم که ما به ارزشهای انقلاب فرقی نمی کند که از چه مذهب و چه قومیتی هستیم،همچنان وفادار هستیم .

وی اذعان داشت: هر یک از ما بعنوان یک مسلمان ایرانی به ارزش‌های انقلاب، گفتمان امامین انقلاب، وفاداریم و این وفاداری را در عمل هم باید ثابت کنیم و یکی از مصادیق اثبات این وفاداری کار دراین حوزه، است که اهمیت این کار را، درک وفهم آن را به بهترین شکل پیاده کنیم.

شریفی یادآور شد: رهبری داهیانه حضرت امام(ره)، انسجام مردم، اعتقاد مردم به انقلاب و اعتقادبه ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت همه از عناصر مهم پیروزی انقلاب است .

وی با اشاره با تظاهرات اخیر دانشجویان کشورهای اروپایی اظهار داشت: یکی از آقایان وابسته به رژیم صهیونیستی اذعان داشت، تظاهراتی که در دانشگاه‌های اروپایی در حوزه دانشجویی اتفاق افتاد نتیجه نامه چند سال پیش رهبر انقلاب خطاب به جوانان و دانشجویان است و قضیه غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کاتالیزور آن است.

وی در ادامه افزود: اکنون جهان، برای این جنس کار و آموزه های انقلابی آماده شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: نگرانی ما این است که نتوانیم نسل جدید را بااین آموزه ها آشنا کنیم و این صندوق ارزش معنوی جدید را با نوع ذائقه آنان آشنا کنیم .

وی با تاکید این مطلب که عصر،عصر شبهه است اذعان داشت:معاندین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،سعی دارند،با ایجاد شبهه بین دلنشجویان در دانشگاهها و بعضا هم بین دانش آموزان در مدارس ،اصل انقلاب را زیر سوال ببرند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(حفظه الله )،هر سال در همچنین ایامی، خیلی راهبردی و خیلی هم حرفه ای و حکیمانه اشاره می کنند ، که چه بکنیم امید در نسل جدید حفظ شود و این اعتماد طرفین که بین حکمرانان و عامه وجود دارد، حفظ شودو فاصله و شکاف ایجاد نشود .

وی با بیان اینکه در استانی که در باغ شهادت همواره باز است برگزاری یادمان شهدا امری ضروری است ،تصریح کرد: مخرج مشترک و قاعده کارکردها در همه حوزه ها بحث مقاومت وارزشهایی است که برای همه مسلمانان و اقلیت های مذهبی ارزش است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار