خبرهای داغ:
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

درخشش فعالان رسانه خراسان جنوبی در رویداد "جام رسانه‌ای امید" کشور

رضایی گفت: تیم تولید محتوای متنای خراسان جنوبی در رویداد کشوری "جام رسانه‌ای امید" در دو بخش صوت و تصویر (ویدئو) و گرافیک به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۸۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶

سجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گفت: آئین اختتامیه رویداد ملی "جام رسانه امید" ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور گروه‌های رسانه‌ای از سراسر کشور، در تهران برگزار شد که ۳ تیم منتخب از خراسان جنوبی در این رویداد حضور داشتند.

وی بیان کرد: خبرنگاران و فعالان مجازی در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید در قالب‌های مختلف خبری به مدت دو روز در این رویداد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رضایی افزود: تیم تولید محتوای متنا خراسان جنوبی در این رویداد کشوری در دو بخش صوت و تصویر (ویدئو) و گرافیک به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی بیان کرد: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی خراسان جنوبی در حوزه موشن‌گرافیک و ساخت نماهنگ، پوستر گرافیکی و کلیپ موبایلی در جام رسانه‌ای امید کشور در جایگاه اول ایستادند.

 

درخشش فعالان رسانه خراسان جنوبی در رویداد

 

وی با تأکید بر این که این جایگاه به دنبال برنامه‌ریزی و برگزاری آموزش‌های‌ موشن‌گرافی از سال گذشته در شهرستان‌ها به دست آمد، افزود: در این رقابت‌ها هم فعالان این حوزه با همه کمبود تجهیزاتی که داشتند اما دست از تلاش برنداشته و پرچم خراسان‌ جنوبی را بالا بردند.

رضایی اظهار داشت: تعداد ۱۲۰ تیم از استان‌های مختلف در این رویداد بزرگ کشوری شرکت کرده بودند و بسیاری از آن‌ها برای شرکت در این رقابت‌ها اعتبار زیادی را برای نصب تجهیزات در نظر گرفته بودند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان با بیان اینکه خراسان‌ جنوبی در این جشنواره مقام اول را به دست آورد، گفت: تیم خراسان‌ جنوبی با این که به مراسم افتتاحیه نرسید و برای شرکت در این رقابت‌ها باخستگی راه و فضای نامناسب و کمبود امکانات و تجهیزات روبرو بود و اعضای تیم فقط با تلفن‌های همراه شخصی موفق به کسب این جایگاه‌ها شدند که قابل تقدیر است.

وی تعداد اعضای تیم‌ خراسان‌ جنوبی در این رقابت‌ها را ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: برای تولید محتوا در این رقابت‌ها ۳۶ ساعت در نظر گرفته بودند.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار