برگزاری نشست برخط روشنگری سالروز فتح خرمشهر و روز ایثار و مقاومت در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع سالروز فتح خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۸۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

برگزاری نشست برخط روشنگری سالروز فتح خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی در زنجان

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد:عملیات غرورآفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ منجر شد را باید اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست چراکه این مقطع زمانی یادآور رشادت و جانفشانی مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند و به پیروزی رسیدند.

 

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی که با لبیک به ندا و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انواع توطئه ها و نیرنگ های دشمنان را پس از پیروزی انقلاب با جانفشانی و ایثار، در نطفه خفه کرده بودند،افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز با ایستادگی و مقاومت در دفاع از دین و شرف و ارزش های مقدس این آب و خاک مجاهدت ورزیدند و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، حماسه های ماندگار و بی نظیری چون حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زدند و اجازه ندادند تا حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن باقی بماند.

 

مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه زنجان با اشاره به اینکه بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است،بیان کرد:اراده دیروز بزرگ‌مردانی، همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجادکننده شجره‌های شریف، نجیب و مؤمنی با عناوین حزب‌الله، انصارالله و... شده است.

 

 دودانگه در ادامه با بیان اینکه معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز در این ایام اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع سالروز فتح خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی نموده است،تصریح کرد:سخنران این نشست سرهنگ محسن سهندی(معاون  هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان)می باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه این نشست برخط روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برگزار می شود،یادآور شد:علاقمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روشنای زنجان به آدرس http://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار