خبرهای داغ:
رضایی در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۳۵ عنوان برنامه طی دهه کرامت در شهرستان‌های رزن و درگزین

همدان-مسئول بسیج جامعه‌ زنان شهرستان‌های رزن و درگزین از اجرای ۳۵ عنوان برنامه طی دهه کرامت با محوریت تقویت هویت اسلامی دختران جوان و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۹۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
اجرای ۳۵ عنوان برنامه طی دهه کرامت در شهرستان‌های رزن و درگزین

معصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار کرد: ضرورت الگوپذیری از اسوه‌های بی‌بدیل اخلاقی رفتاری مانند حضرت معصومه (س) برای حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی در مواجهه با هجمه‌‌های فرهنگ غربی است.

وی با اشاره به فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) گفت: شناخت و آگاهی از فرهنگ و سیره زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بارزترین روش تمسک به آیین ناب اسلامی است چراکه آن بزرگواران تبلوری از مکتب حیات‌بخش نبی مکرم اسلام (ص) هستند.

مسئول بسیج جامعه‌ زنان شهرستان‌های رزن و درگزین در ادامه به ضرورت بررسی جایگاه والا و ارزشمند حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در پیروی از امام زمان خویش با طرح مباحث دینی به مقابله با جریان‌های انحرافی آن دوران و روشنگری در حوزه علوم دینی پرداخت و جایگاه والا و ارزشمند این بانو می‌تواند یکی از بهترین نمونه‌ها و الگوها برای دختران جوان و نوجوان ما باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما باید از حضرت فاطمه معصومه (س) بیشتر استفاده کنیم چرا که ایشان امامزاده بلافصل و دختر امام، خواهر امام و عمه امام است و بسیار عظمت دارد.

رضایی گفت: ۳۵ عنوان برنامه فرهنگی هنری با محوریت جریان‌سازی برای ترویج سیره حضرت فاطمه معصومه (س) در بین دختران جوان و نوجوان به منظور تقویت هویت اسلامی دختران در دهه کرامت اجرا شد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه می‌توان به اجتماع سراسری بنات مقاومت، دختران حاج قاسم، جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، چتر مهربانی، جشن بانوی کرامت مسابقات ورزشی، مسابقات احکام و قرآن، هنری، تجلیل از دختران برتر در مسابقات و برگزاری اردوهای جهادی محله محور و جغرافیا محور به منظور محرومیت زدایی اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه‌ زنان شهرستان‌های رزن و درگزین دیدار با بانوان که صاحب فرزند شدند، تجلیل از مادران دارای سه فرزند و بیشتر، اعزام به اردوی زیارتی قم و جمکران، اعزام زائرین به مشهد مقدس، همایش دختران زیر سایه خورشید، همایش ماهدخت، اجرای سرودهای اسلامی و انقلابی، دورهمی فرشته ها، یک روز به یاد ماندنی با دختران، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، پاتوق زیست مومنانه، گردش علمی دختران، تکریم دختران شهدا با اهدا هدیه، اهدا هدیه به مادرانی که نوزاد دختر دارند، را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار