سردار رزمجو:

اختلاف‌افکنی در کشور از اهداف اصلی دشمن است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشستی با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت شهرستان عسلویه گفت: اختلاف‌افکنی در کشور از اهداف اصلی دشمن است.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردار سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در دیدار با علما اهل سنت و شیعه گفت: نامگذاری «هفته وحدت» و ظهور انقلاب اسلامی با تلاش حضرت امام خمینی(ره) وحدت شیعه و سنی را در جهان اسلام عینیت بخشید، و همگان دیدند که در ایران اسلامی، جوانان هر دو مذهب دوشادوش هم در راه دفاع از اسلام و وطن خود حماسه‌ها آفریدند و این وحدت همدلی بی‌نظیر الگویی برای جهان اسلام در مقابله با استکبار تبدیل شد.

وی افزود: دشمن از وحدت مردم در کشور آسیب‌های زیادی دید و همه تلاشش را بر نفوذ و اختلاف‌افکنی بین علما ، جوانان ، مردم اهل تشیع و اهل سنت ایران به‌کار بسته است.

برگزاری نشست سردار رزمجو با علماء اهل سنت و شیعه در عسلویه

فرمانده سپاه استان بوشهر در پایان تصریح کرد: همه حاکمان و کشورهای اسلامی اتفاقات اخیر، خیزش دانشجویی غرب، مظلومیت و مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه و خواری و زبونی دشمن را به‌خوبی و درستی به نظاره بنشینند و بدانند با همدلی و وحدت جهان اسلام، هیچ حکومت و کشور و رژیمی جرئت عرض اندام در خاک و حریم مسلمانان نخواهد داشت.

پایان./

ارسال نظرات
آخرین اخبار