سردار کشاورز:

هدف اصلی بسیج حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی است

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با فرمانده و کارکنان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: هدف اصلی بسیج حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

هدف اصلی بسیج حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با فرمانده و کارکنان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان که بمناسبت دهه کرامت انجام گرفت، اظهار کرد: بسیج یکی از نهادهای مقدس و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی است که هدف اصلی آن حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امام راحل و شهیدان می باشد.

وی افزود: امروزه حرکت اصلی بسیج در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری است و این شیوه افتخاری بزرگ برای همه بسیجیان است.

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) بیان کرد: بسیج از یادگاران امام خمینی (ره) و نهادی است که خدمت در آن برای همه یک افتخار به حساب می آید.

وی گفت: اولین بسیجی تاریخ امام علی (ع) است که در زمان پیامبر به دفاع از ایشان و ارزش های الهی پرداخت.

سردار کشاورز تصریح کرد: بسیج پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بوده و وابسته به هیچ حزب و گروه خاصی نیست و از گروه خاصی هم حمایت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: خدمت در بسیج به عنوان یکی از ارزش های اصلی به حساب می آید زیرا خدمت در بسیج اطاعت از ولی فقیه بوده و این بزرگترین سعادت و افتخار است.

سردار کشاورز با اشاره به توطئه دشمنان، سپاه هراسی و بسیج هراسی را یکی از اهداف دشمنان اعلام و بیان کرد: دشمن با این روش می خواهد ارزش های بسیج و سپاه را در جامعه تضعیف کند که با آگاهی مردم این ترفند نیز خنثی شده است.

در پایان از فرمانده و یکی از کارکنان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار