خبرهای داغ:
به مناسبت دهه ی بسیج سازندگی در نطنز

دیدار شورای جهادی با فرماندار شهرستان نطنز بمناسبت دهه بسیج سازندگی

در این دیدار سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده قرارگاه پشتیبانی حرکت های جهادی شهرستان، عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز و کسب رتبه های برتر کشوری و استانی این مجموعه را در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی تشریح نمود.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۱۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ،  علیرضا احسانی فر مسئول شورای جهادی شهرستان نحوه انتخاب اعضا و عملکرد شورای جهادی را در سال های اخیر، توضیح داد.

 

در ادامه مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ناحیه نطنز نیز ضمن تشریح مأموریت های اصلی گروه های جهادی در سال جدید گفت: از فعالیت های اصلی بسیج سازندگی، همکاری مؤثر با اکثر دستگاه های دولتی شهرستان در ماموریت ها و طرح های محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی می باشد.

در پایان جلسه فرماندار شهرستان ضمن تبریک دهه بسیج سازندگی و قدردانی از تمامی جهادگران بسیجی شهرستان گفت: ارائه عملکرد توسط گروه های جهادی به شکلی هنرمندانه موجب ترویج و تعمیق تفکر جهادی در سطح جامعه خواهد شد.  ایشان جهت بهره مندی هرچه بیشتر دستگاه های دولتی شهرستان از ظرفیت گروه های جهادی در اجرای هرچه بهتر برنامه ها، از عضویت رسمی مسئول بسیج سازندگی و نماینده شورای جهادی شهرستان در ستاد بحران و شورای اداری شهرستان خبر داد.

در پایان این جلسه   فرمانده سپاه ناحیه نطنز از فرماندار شهرستان به دلیل حمایت و پشتیبانی از گروههای جهادی  تقدیر بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار