پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت حسین امیرعبداللهیان

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۲۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
شهادت مجاهد نستوه دکتر حسین امیرعبداللهیان بار دیگر عطر معنوی و نسیم روح بخش ایثار و شهادت را در فضای ایران اسلامی و استان شهید پرور سمنان متجلی کرد.
شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان فرزند برومند استان سمنان و از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بود که با تاسی از مکتب عاشورا و در طول سالیان متمادی مجاهدانه در مسیر حق حرکت نمود و در این جهاد فی سبیل الله همچون سردار پر افتخار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پاداش خدمات صادقانه خود را با شهادت دریافت کرد.
اینجانب شهادت این مجاهد عالم و خستگی ناپذیر و همراهان شهیدش را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور استان سمنان و شهرستان دامغان تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهید والامقام رضوان الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار