بیانیه بسیج اساتید خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهوری و هیئت همراه

بسیج اساتید خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهوری و هیئت همراهشان بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن بیانیه بسیج اساتید خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهوری و هیئت همراهشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
روح بلند خادم الرضا( ع )رییس جمهور کشورمان, شهید آیت الله دکتر رییسی به همراه جمعی از مسئولین خدوم کشوری به ملکوت اعلی پیوست.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی نمونه بارز یک مسئول تراز انقلاب اسلامی بود که با اخلاص و تلاش بی نظیرش تمام زندگی خودش را وقف مردم کرد. او که هشتمین رییس جمهور کشورمان بود با ولادت امام هشتم کار خود را شروع کرد و پس از حدود سه سال کار و تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص بی نظیرش و تقوای فردی و اجتماعی خویش مزد این همه مجاهدت را در روز ولادت امام رئوف امام مهربانی ها امام رضا (ع) گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.
تلاش های خستگی ناپذیر او و البته تدبیرها و برنامه ریزی های کارشناسانه او نتایج بسیار ارزشمندی برای کشور عزیزمان داشت. ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کشور با عزم و اراده او و دولت در تامین واکسن میسر شد.
عضویت در شانگ های و بریکس با اتکا به توانمندی‌های داخلی، احیای کارخانه های تولیدی و صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل، آزاد سازی سواحل دریا، رشد اقتصادی و کاهش تورم در این مدت اخیر، افزایش چندین برابری سرمایه گذاری های خارجی، آبرسانی به بیشتر مناطق کشور و رفع تنش آبی آنها، مردمی بودن و کار و تلاش حتی در روزهای تعطیل و بسیاری از خدمت‌های ایشان که بی نظیر بود.
بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان رضوی شهادت این خادم الرضا (ع)و همراهانش را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کند. و اعلام میدارد که با تبعیت از فرامین ارزشمند رهبر معظم انقلاب، هر چند از دست دادن خادمی مخلص و مردمی بسیار برای ما سنگین است اما هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد و مسئولین کشوری با الگو گیری از این شهید مجاهد با عزمی راسخ تر در پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب گام برداشته و ان شاءالله به زودی با آماده سازی زمینه های فرج شاهد پیروزی حق بر باطل و ظهور آخرین منجی عالم بشریت در زیر سایه ر هبر مقتدر نظام حضرت امام خامنه‌ای مدظله باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سازمان بسیج استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار