خبرهای داغ:

پیام تسلیت سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی درپی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خبر شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران، خادم الرضا، خادم محرومان و مظلومان و همراهانشان را که در راه خدمت در نقطه صفرمرزی کشور، استان آذربایجان شرقی در پی سانحه سقوط بالگرد در روز ولادت، ولی نعمتان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) دل مردم ایران و حتی سایر کشور‌ها را اندوهگین کرد خدمت جهادگران و مردم خراسان‌جنوبی تسلیت و تهنیت عرض نموده و برای ملت ایران و خانواده‌های این شهدا از خداوند صبر جمیل و جزای جزیل خواستاریم.

از خداوند متعال خواستاریم عاقبت ما رو هم شهادت در راه خدمت به ولی نعمتان انقلاب قرار دهد.

سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار