پیام تسلیت دانشگاه پیام نور واحد ریگان در پی شهادت رییس جمهور

کد خبر: ۹۶۰۰۴۶۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، دانشگاه پیام نور واحد ریگان پیام تسلیتی صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» ﴿احزاب/۲۳﴾
شهادت خادم الرضا (علیه السلام) رئیس دولت مردمی، سیدمحرومان و مجاهد پرتحرّک و امیدآفرین و یار قوی برای امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همراهان ایشان از جمله؛ وزیر امور خارجه، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی آیت الله آل هاشم و استاندار محترم آقای مالک رحمتی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم.
تسلیت از این جهت که فرماندهی فعالیت‌های جهادی که پر از عقلانیت و شجاعت بود دچار سانحه تلخی شد و تبریک از آن سو او با خون خود که هزینه سنگینی است موجب ارتقای یک جریان پرجاذبه خدمت مردم شد. در دنیایی که کار برای خدا و مردم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد او این نیت الهی را رشد داد و به یک الگوی مقاوم و دلربا تبدیل شد. چنان که امام جمعه مکرم تبریز نیز از چهره‌های مردمی و ولایی چنین ویژگی برجسته‌ای داشت؛ لذا از باب «وَ عَسَی أنْ تَکْرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُم...» (نساء/۱۹) این اتفاق شیرین برای ایشان و تلخ برای ما را به جای شاکی بودن صبور بودن را قرین خود خواهیم کرد؛ بنابراین این خون‌ها خلاف آن چیزی است که دشمنان طلب می‌کنند. گر چه این ثلمه و رخنه با هیچ شخصی جز مشابه ایشان پر نمی‌شود، اما جبهه مقاومت پرشورتر به صورت خستگی ناپذیر ادامه می‌یابد.
به حال و عاقبت خوش این روحانی بصیر، عالم و پرتلاش غبطه می‌خوریم و راهش را دنبال می‌کنیم. از پروردگار منان مسألت می‌کنیم رهبر عزیزمان را حفظ کند و امیدواریم به پرچمداری ایشان از زمینه سازان ظهور حضرت بقیه الله الأعظم باشیم.
عباس زیدابادی رییس دانشگاه پیام نور واحد ریگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار