پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بم در پی شهادت رییس جمهور

کد خبر: ۹۶۰۰۴۶۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بم صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

پرواز‌های سبکبالی دیگر از مجاهدان مخلص کشور، نشان داد، هنوز هستند خدومانی بی منت و جهادگرانی ولایی و به دور از مطامع دنیایی که ادامه دهنده راه حاج قاسم‌ها و فخری زاده‌ها و حججی‌ها و رجایی‌ها باشند.
استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، بود که چگونه شخصی برنامه‌های اورا خراب کرد. اما آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت بار ظالمان عالم مخصوصا رژیم صهیونسیتی است.
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بم این حادثه را به محضر امام زمان ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و خانواده محترم این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض میکند؛ و اعلام می‌دارد که راه این شهیدان که سراسر زندگیشان اخلاص و فداکاری و ولایت پذیری است ادامه خواهد داشت و هرگز نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده است کوچکترین لطمه‌ای بخورد؛ و انشالله شاهد نابودی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و ایادی پلیدش در عالم باشیم.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار