تجمع وحدت و ابراز همدردی مردم شاهرود در شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از مسوولان، اجتماع وحدت و همدردی مردم شهرستان شاهرود در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۸۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

تجمع وحدت و ابراز همدردی مردم شاهرود در شهادت رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار بسیج، در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، امام جمعه شاهرود، فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، شهردار و مسوولان شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و سخت کوش با تاکید بر اینکه این فقدان‌ها خللی در عزم و اراده دولتمردان برای خدمتگزاری ایجاد نخواهد کرد افزود: آیت الله رئیسی مردم دار و سخت کوش و دلسوز مردم بود و فقدان او ضایعه‌ای تاسف بار است.
ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود نیز در این اجتماع با تاکید بر اینکه مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند از ابراز احساسات و همدردی آن‌ها با خدمتگزاران خود در دولت تشکر کرد.
مدیحه سرایی علی اکبر نظری و سر دادن شعار‌هایی در فقدان رئیس جمهور و ابزار همدردی مردم با رهبر انقلاب و دولت از دیگر برنامه‌های این مراسم خدجوش مردمی بود.
در پی سقوط بالگرد در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار