خبرهای داغ:

پیام تسلیت مجمع جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

مجمع جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۰۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مجمع جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
پیام تسلیت مجمع جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا .

در سالروز میلاد امام همام حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، شیعیان ایران و جهان در غم مصیبتی جانکاه فرو رفتند.
انا لله و انا الیه راجعون .

حادثه دلخراش و جانسوز و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و سرتیم حفاظتی و کادر پرواز همراهاشان، جهان شیعه را در ماتم و غم جانکاهی فرو برد و مایه تأثر شدید مومنین و محرومان شد.

شهید حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی مصداق بارز رجال صادقی است که به عهد صدق در عرصه ایمان و ولایتمداری و خدمت با اخلاص شبانه روزی و مجاهدت برای آرمان های انقلاب اسلامی با جد و جهد شبانه روزی عمل کردند و وفا نمودند .
اخلاص و تواضع و دلسوزی و اشتیاق خدمتگزاری به مردم محروم مهم ترین ویژگی آن سید مظلوم شهید در تمام دوران خدمت در قوای قضائیه و مجریه و آستان قدس رضوی و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.
شهید والامقام و شهیدان همراهش در تمامی مسئولیت های رسمی مردم دار و کوشا و ساعی در کاهش مشکلات و درد و رنج محرومان و مستضعفان بودند .
این شهیدان آسمانی و به ملکوت اعلی پیوسته یاران و یاوران صدیق برای رهبری و پشتوانه ای برای امت شیعه و دولتمردانی کم نظیر در عرصه خدمت و ایثار و جهاد همه جانبه برای اعتلای اهداف و آرمانهای امام و رهبری بودند .
امام جمعه الگو و اسوه و محبوب و مردمی تبریز آیت الله آل هاشم و دیپلمات موفق و پرتلاش شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهیدان والامقام این سانحه غمبار بر ثلمه و سنگینی این مصیبت بزرگ افزودند .

مجمع جهادگران استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و مردم ایران و شیعیان جهان و عموم بازماندگان و همکاران این شهیدان و طلب صبر برای آنها، علو درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن عزیزان از خداوند قادر و سبحان خواستاریم.
وجود با برکت و کلام آرامش بخش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر فرزانه و صبور و استوار در این شرایط، التیام بخش و ثبات آفرین برای کشور و آحاد ملت است و جمهوری اسلامی که حوادث بسیار تلخ و سختی را دید و با چنین مصائبی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است بازهم با پیوند عمیق میان امام و امت و با تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم با توجهات بقیه الله الاعظم و در سایه برکات حضرت ثامن الحجج از این مصائب عبور خواهیم کرد و راه این قهرمانان شهید عرصه خدمت را با موفقیت ادامه خواهیم داد.
ان شاءالله

مجمع جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار