خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت شهادت آیت الله آل هاشم

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر سیدمحمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۱۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر سیدمحمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:                   

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«ومَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا»

خبر سانحه غم انگیز و دلخراش سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز حضرت آیت الله آل هاشم، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، و دکتر مالک رحمتی استاندار پرتلاش و دلسوز آذربایجان شرقی و همراهانشان، دلهایمان را آکنده از غم و اندوهی عمیق نمود و موجب تأثر و تأسف فراوان اینجانب گردید.

مطمئناً در این دنیا، جز شهادت هیچ چیزی نمی توانست جبران مجاهدت‌های چندین دهه آیت الله آل هاشمِ عزیز باشد. به یقین مشی مردمی و رفتار پدرانه این عالم فرزانه و مجاهد در حافظه تاریخی مردم ایران اسلامی خواهد ماند.

اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر امام زمان (عج) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و حوزه علمیه و مردم استان آذربایجان شرقی به ویژه ابوی بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم. خداوند آن عزیز سفرکرده را با آبا و اجداد طاهرینش محشور فرماید.

الیاس نجاری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار