خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در این مراسم گفت: اینکه تقدیر برای شهید رئیسی طوری رقم بخورد که در ایام میلاد امام رضا (ع) و در حال خدمت به مردم به شهادت برسد نشانه‌ای از قبولی تمام مجاهدت ها، تلاش ها و خدمات این مرد بزرگ به درگاه خداوند متعال است .
کد خبر: ۹۶۰۰۵۲۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان حجت الاسلام والمسلمین صادقی در این مراسم گفت: اینکه تقدیر برای شهید رئیسی طوری رقم بخورد که در ایام میلاد امام رضا (ع) و در حال خدمت به مردم به شهادت برسد نشانه‌ای از قبولی تمام مجاهدت ها، تلاش ها و خدمات این مرد بزرگ به درگاه خداوند متعال است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: آیت الله رئیسی در طول عمر با برکت خود لحظه ای فراغت نداشت و دائما در حال خدمت به مردم بود و رضای خداوند را سر لوحه کار خود قرار داده بود و در این را تمام سختی ها را به جان خرید و شهادت بهترین سرانجام برای چنین مجاهدی خستگی ناپذیر است.

وی با بیان اینکه اگر چه شهادت شخصیتی مانند آیت الله رئیسی ثلمه ای برای اسلام و کشور بود اما با وجود پربرکت ولی فقیه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) هیچ خللی در اداره کشور و انقلاب نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کوران دوران آغاز انقلاب ما دیدیم در حالی که کشور درگیر جنگ بود و فتنه های منافقین در جای‌ جای مملکت وجود داشت این کشور رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضاییه و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب را از دست داد اما با وجود رهبری و هدایت شخصیت عظیم امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه خللی در مسیر انقلاب و کشور ایجاد نشد و امروز هم دل ما به وجود امام خامنه ای گرم است و می بینیم که به برکت این مرد بزرگ کشور در آسایش و امنیت قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان با اعلام اینکه مراسم بزرگداشت شهید سید ابراهیم رئیسی وسایر شهدای خدمت ساعت ۱۷ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود و از عموم مردم شهید پرور استان خواست با حضور پر شور در این مراسم حق این شهدا را بجا آورند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار