خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج):

شهادت رئیس جمهور و همراهان تاثر و تألم ما را در پی داشت؛ در آستانه انتخابات زودهنگام باید هوشیار بود

حجت‌الاسلام رستگار گفت: شهادت رییس جمهور و همراهان وی تاثر و ناراحتی مومنین را در پی داشت.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و شهیدان همراه شان در سپاه حضرت ولی عصر(عج) ضمن تسلیت «خادم الرضا» و «سید الشهدا خدمت» گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ویژگی های خاصی شهید رئیس داشت از جمله آنها اخلاص، خستگی ناپذیری و میدانی بودن هستند.

 

او افزود: این ویژگی‌ها می‌تواند الگویی برای همه سیاست مداران باشد. سید ابراهیم رئیسی با شهادت خود عمری ابدی یافتند و ما نیز بسیار متأثر و متالم شدیم و همه مومنین نیز سوگوار هستند.

 

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: این شهادت حلقه وصلی بود برای همه دلدادگان انقلاب و هر کسی که دلش در گرو انقلاب و اسلام و ایران است. مردم در این حادثه همدردی کردند که نقطه بسیار مهمی است تا دغدغه وحدت و همبستگی رهبر انقلاب برطرف گردد.

 

او اظهار داشت: بر همین اساس نیز برنامه‌ای امروز بعد از ظهر ساعت ۱۷ در مصلی اهواز برای بزرگداشت سید شهید برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار ادامه داد: سپاه حضرت ولیعصر نیز امروز ظهر قبل از نماز و هنگام نماز مراسم سوگواری برگزار کردند زیرا که رهبر انقلاب نیز ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند.

 

او همچنین یادآور شد که اقدامات شهید رئیسی بسیار ارزشمند بودند و باعث ابدی شدن وی شد حتی در سخنانش نیز می‌گفت که اگر لازم باشد تا ۳۰ بار به یک استان سفر می‌کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: با این همدلی که بین مردم ایجاد شده پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی وحدت بین مردم بیشتر خواهد شد. وی رئیس جمهوری خستگی ناپذیر بود که همواره در تلاش برای رفع مشکلات مردم بود و از این منظر خداوند حسن شهادت را برای ایشان در نظر گرفت.

 

او اضافه کرد: کسانی که خدا باور باشند و کار کنند محبتش را در دل دشمنان می‌کارد و ابهت‌ وی را در دل دشمنان می‌ریزد 

 

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار همچنین یادآور شد: ما در آستانه یک انتخابات زودرس هستیم و لذا باید در برابر جنگ روانی که دشمن در تلاش برای ایجاد آن هستند، هوشیار باشیم و بتوانیم در شرایط بحرانی وضعیت را آرام نگه داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار