پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در پی شهادت رئیس جمهور

شاهرود_ مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیأت همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۵۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در پی شهادت رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیأت همراه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون
شهادت؛ مزد تشنگان خدمت
بار دیگر جمعی از خادمین ملت به آسمان شهادت پرکشیدند. جمعی که که صندلی قدرت آنان را "شیفته" خود نکرده بود و جانی "تشنه خدمت" داشتند. "فرشته خوی"‌هایی که زخم زبان دوستان نااهل نیز آنان را نه تنها از انتخاب شان باز نمی‌داشت بلکه آن زخم را در مسیر خدمت به میهن و ملت و عقیده به جان خریدار بودند. شریف انسان‌هایی که نه "سندروم پست‌های بی قرار" که "بی قراری خدمت" در جان داشتند.
شهادت رئیس جمهور "سید ابراهیم رئیسی"، وزیر امورخارجه، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسافران همراه، را به امام زمان عج، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و عاشقان انقلاب اسلامی و تشنگان تحقق عدالت جهانی، تبریک و تسلیت می‌گوییم.
آنان مزد تشنگی خدمت خود گرفتند و با زلال شهادت جان خویش را سیراب کردند. اما ملت می‌داند که این مسیر هیچگاه از خدمتگذاران به آرمان انقلاب اسلامی، میهن و ملت خالی نحواهد ماند و این خود تسکینی است بر اندوه فراق این یاران شهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار