بسیج رسانه شهرستان بهاباد شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت

در این پیام آمده است: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی و حراست از جان و مال و عرض میهن عزیزمان و آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۷۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، پیام تسلیت بسیج رسانه شهرستان بهاباد به مناسبت شهادت رئیس جمهورمکتبی آیت الله سید ابراهیمی رئیسی
متن پیام بدین شرح است:
▪️انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت رئیس جمهور ساده زیست، متواضع و مردمی؛ خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنافداه) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی و حراست از جان و مال و عرض میهن عزیزمان و آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشت.
بی‌تردید دست توانای الهی و عزم ملت عزتمند ایران اسلامی مسئولانی جهادگر، متعهد، با عزم و اراده‌ای پولادین در مسیر خدمت به کشور بزرگ و مقتدر ایران اسلامی را جایگزین این شهیدان والاتبار خواهد نمود».
بسیج رسانه شهرستان وجامعه خبرنگاران واصحاب رسانه شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.
حمیدرضا اخوان بهابادی – مسئول بسیج رسانه شهرستان بهاباد

ارسال نظرات
آخرین اخبار