راه انقلاب ادامه دارد...

شهادت بزرگمردانی همچون آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم و دکتر امیرعبداللهیان و دکتر رحمتی و همراهان عزیزشان را به پیشگاه حضرت حجت و مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تسلیت میگوییم.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۰۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
راه انقلاب ادامه دارد...

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سازمان بسیج جامعه زنان استان مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی "رئیس جمهور ایران اسلامی" و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرده است.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

خبر آمد که همراهان صف حاج قاسم دو چندان شده اند.

بار دیگر قلب این ملت عزیز و شهید پرور ایران و امت اسلامی غمی سنگین از فراغ خادمان خدوم #مغتنم را به نظاره نشسته است ، خادمانی که برای سربلندی اسلام و دین و خدمت به امت اسلامی سر از پا نمی‌شناختند ، خستگی را به تمام معنا خسته کرده و در اوج خدمت جهادی، ندای الله را لبیک گفتند .

شهادت سزاوار تو بود که در مسیر عدالت همچون مولا علی علیه السلام فریادهای علویت را سر دادی در این راه از هیچ کس نهراسیده ای.

شهادت بزرگمردانی همچون آیت الله رئیسی ، آیت الله آل هاشم و دکتر امیرعبداللهیان و دکتر رحمتی و همراهان عزیزشان را به پیشگاه حضرت حجت و مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تسلیت میگوییم .
و دشمنان بدانند که این انقلاب با حضوربصیر این ملت ، در مسیر خود ثابت قدم و با همتی دوچندان بر آن عهدی که بسته اند تا آخر ایستاده اند.

رئیس جمهور لبخند عاشقانه ات که گویای خدمت به مردم است همیشه در دل مردم خواهد ماند .
ای مرد صداقت و سیاست شهادتت مبارک.
سازمان بسیج جامعه زنان استان مازندران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار