خلیل آباد در ماتم سیدالشهدای خدمت

در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی، خلیل آباد رنگ و بوی عزا و ماتم گرفت و معابر عمومی و خیابان‌ها با پرچم‌های سیاه آذین‌بندی شدند.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، مراسم عزاداری نخستین روز پس از شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان با حضور پر شور مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دستجردی و مداحی آقای ترابی در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دستجردی امام جمعه شهرستان خلیل آباد در مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: در قرآن کریم برای شهید و شهادت ویژگی‌هایی از جمله مقام حی حقیقی و مقام صادقین بیان شده است و شهدا را به‌عنوان افرادی که با خدا وارد تجارت شدند و از این تجارت سود بردند معرفی کرده است.

 وی با اشاره به مقام رفیع و منیع شهدا گفت: ان‌شاءالله خداوند ما را قدردان راه و مکتب شهدا قرار دهد و در این مسیر هدایت کند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه محور دیگر شهید خدمت ، استکبار ستیزی بوده است ، افزود: آیت الله رئیسی نسبت به شهادت کودکان در جنگ غزه همواره برافروخته بودند.

وی تصریح کرد: برخورد کریمانه با مردم و حرمت گذاری ویژگی های دیگر رئیس جمهور شهید خدمت بوده است.

وی با بیان اینکه برخی به ایشان بی‌احترامی کردند؛ ولی ایشان جوابشان را نداد و خود را سرباز ولایت می‌دانست، گفت: خداوند به افرادی که در این مسیر صادقانه پای حرف خود ایستادند جزای خیر می‌دهد و آیت‌الله رئیسی از افرادی بود که در این مسیر صدق خود را نشان داد.

 دستجردی با اشاره به نگرانی برخی از مردم نسبت به آینده گفت: امام بعد از شهادت شهید رجایی فرمودند ملت بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی واقع نخواهد شد و رهبر معظم انقلاب هم روز گذشته پس از شهادت آیت‌الله رئیسی فرمودند مردم بدانند که خللی در این مسیر انقلاب به وجود نخواهد آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار