مراسم گرامیداشت شهادت رییس جمهور و همراهانشان در جوین

امام جمعه جوین گفت: اثری که بعد از شهادت این شهیدان پرافتخار خلق خواهد شد بسیار بارزشمند است و برای اسلام، انقلاب و نظام یک سرمایه مهم خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین ؛ حجت الاسلام بوژمهرانی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت خادم الرضا، رئيس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: در قیام سید الشهدا مکرر مردم از سید الشهدا دعوت کردند اما در لحظه امتحان پس دادن خیلی اندک ماندند .

وی با اشاره به قیام های بعد از امام حسین علیه السلام افزود: از لحاظ ظاهری نتیجه این قیام ها همراه با شکست بود ولی مردم مدینه و کوفه در قیام خود بیدار شدند. این قیام و بیداری مردم به برکت خون سید الشهدا بود . تاثیری که خون سید الشهدا به جا گذاشت تا الان ادامه دارد و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت . اثری که بعد از شهادت این شهیدان پرافتخار خلق خواهد شد بسیار بالاتر خواهد بود و برای اسلام و انقلاب و نظام اسلام سرمایه خواهد بود . 

خطیب جمعه جوین با استناد به سخن امام راحل که فرمودند بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر می شود خاطرنشان کرد: پیام شهدای این حادثه پیام خدمت بود و مردم باید در انتخابات پیش رو به کسی رای دهند که خادم جمهور باشد و توانایی اقدام داشته باشد و همچنین خستگی ناپذیر باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار