خبرهای داغ:

شهید آیت الله رئیسی یک مرد جهادی بود

امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: مردمی، جهادی بودن، پاک دستی، تواضع و فروتنی از خصوصیات برجسته شهید سید ابراهیم رئیسی بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۰۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

همزمان با شهادت آیت الله رئیس جمهور ملت غیور و شریف ایران اسلامی همراه با تیم همراه، مراسم بزرگداشتی همراه با محفل انس با قرآنی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی در مسجد ولی عصر (عج) شهرستان سرخه با حضور پرشکوه مردم شهیدپرور و ولایت مدار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی در جمع عموم مردم با اشاره به اینکه رئیسی مردی پرتلاش و خستگی ناپذیر بود، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در روایت می فرماید: ما دو خصلت داریم که بالاتر از آن چیزی نداریم؛ یکی مسئله ایمان به خدا و دوم خدمت رسانی به بندگان است. ایمان یک امر درونی و مراتب و درجاتی دارد و دومین ویژگی خدمت رسانی به مردم است.

او افزود: آیت الله سید ابراهیم رئیسی مصداق و وارث این روایت پیامبر اکرم (ص) بود هم مومن بالله، مومن به رسول الله و مومن به ولی فقیه زمانش بود و از سویی در امر خدمت رسانی به مردم سرآمد روزگار بود.

امام جمعه موقت شهرستان سرخه ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد این شهید والامقام دو ویژگی را به صورت برجسته مطرح فرمودند: نخست مردمی و جهادی بودن و دیگری پاک دستی، تواضع و فروتنی این شهید است. آیت الله رئیسی روحیه مردمی داشته و به صورت چهره به چهره با مردم گفتگو می کردند.

نطنزی تصریح کرد: پاکدستی، تواضع و فروتنی این شهید از حضور و سمتش در بخش های مختلف دستگاه های دولتی همچون  بازرسی کل کشور، دستگاه قضایی بود و در قوه مجریه برای ما نمایان می شود. هیچ نقطه سیاه و خاکستری در عملکردش وجود نداشته و هرچه مسئولیت هایش بیش تر، فروتنی و تواضعش فزونی می یافت.

او با اشاره به سخنران اخیر مقام معظم رهبری در خصوص شهید رئیسی بیان داشت: معظم له فرمودند: رئیسی خستگی را نمی شناخت، تلاش بی وقفه و خدمت رسانی به تمام معنا می کرد. خدمتگزار صمیمی و مخلص بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار