امام جمعه زرندیه

نتیجه عملکرد شهید رئیسی، آرامش خاطر رهبری بود

امام جمعه زرندیه گفت: شهیدرئیسی خود را سرباز کوچکی در خدمت ولی‌فقیه می‌دانست، با تسلطی که بر نفس خود داشت، ضمن اثبات ولایت‌مداری در عمل توانستند آرامش خاطر مقام معظم رهبری را در طول دوران ریاست جمهوری جلب نمایند.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۳۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسمی که به مناسبت شهادت خادم الرضا شهید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان برگزار شد، ضمن تسلیت این داغ بزرگ، به عمر کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: یاد و نام شهید رئیسی در تاریخ پر فراز و نشیب کشور و در اذهان این ملت باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور هرگز به دنبال ریاست و مطرح کردن خود نبود؛ افزود: شهیدرئیسی خود را سرباز کوچکی در خدمت ولی‌فقیه می‌دانست، با تسلطی که بر نفس خود داشت، ضمن اثبات ولایت‌مداری در عمل توانستند آرامش خاطر مقام معظم رهبری را در طول دوران ریاست جمهوری جلب نمایند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تؤکید بر اینکه شهید رئیسی هیچ‌گاه به دنبال حاشیه نبود و با شعار خدمت وارد کارزار ریاست جمهوری شد، گفت: ایشان در این راه، بدون خستگی کار خود را ادامه داد و با وجود تمامی هجمه‌های بدخواهان هرگز زبان به گلایه نگشود.

خطیب جمعه زرندیه در انتها با اشاره به همدری بیش از 50 کشور بابت این حادثه تلخ و اعلام عزای عمومی در 8 کشور ؛ خاطرنشان کرد: کسی که برای خدا کار کند خدا هم برایش سنگ تمام می‌گذارد؛ امروز نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا از عظمت او یاد می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار