خبرهای داغ:

مراسم سوگواری به مناسبت شهید راه خدمت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)

مراسم عزاداری و سوگواری شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور مسئول نمایندگی و فرماندهی و کارکنان لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)، مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان صبح امروز سه شنبه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی و کارکنان لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سردارحسن حسین‌نژاد فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولی‌عصر(عج) ؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان بیان داشت: الگوی ما باید شهید رئیسی باشد، ایشان شخصیتی برجسته و مظلوم بودند که ما باید رفتار و منش ایشان را برای انتخاب مسئولین در نظر داشته باشیم.

وی افزود: روزهای پیش رو دوران حساسی است که باید با آگاهی سپری شود. ما باید با بصیرت کامل وارد صحنه انتخابات شویم.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین الیاسی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 7 ولی عصر(عج) بیان داشت: شهید رئیسی و شهدای عزیز راه خدمت ، سه ویژگی داشتند که رمز جاودانگی انسان است که این سه ویژگی عبارتند از عبودیت و بندگی خدا ، ولایتمداری و مردمداری .

 

وی ادامه داد: این شهیدان عزیز ابتدا عبد خدا بودند، دوم تابع و پیرو ولایت بودند، هم تابع ائمه معصومین و هم تابع مقام معظم رهبری، و هم خادم مردم بودند. هر کسی این ویژگی‌ها را داشته باشد محبوب قلب مردم خواهد بود و روز جاودانگی افرادی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین است .

 

در پایان مراسم ذکر مصیبت اهل بیت صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار