مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین

مشی رئیس جمهور شهید باید الگو شود

حجت‌الاسلام محمدسعید خزائی با تاکید بر اینکه مشی رئیس جمهور شهید باید الگو شود، گفت: آقای رئیسی زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۴۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت‌الاسلام محمدسعید خزائی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین، ظهر امروز در مراسم پاسداشت شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش، در مسجد جامع شهرستان خمین گفت: در حقیقت همه سوگواریم، همه ما خانواده آقای رئیسی هستیم، هرکدام از ما یک عضوی از اعضای خانواده را از دست دادیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور عزیزمان با این اینکه می‌توانست رئیس قوه قضاییه و در جایگاه مطالبه گری بماند، اما با شجاعت و با اعتماد الهی وارد عرصه اجرایی و در مقام پاسخگویی قرار گرفت و در این راه قصدی جز خدمت به مردم نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: این مدیر پرتلاش حتی روزهای تعطیل را به سفرهای استانی در سراسر کشور برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌کرد و برای خدمت به مردم اوقات فراغتی برای خود در نظر نگرفته بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین افزود: وی برای بررسی روند پیشرفت امورات استان‌ها گاهی چهار مرتبه به یک استان سفر می‌کرد، اگر بگویند آقای رئیسی چه اقداماتی در حدود سه سال انجام داد باید گفت زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد، اما متأسفانه با تخریب رسانه‌های خارج از کشور و کوتاهی‌های رسانه‌های داخلی، زحمات و خدمات دولت او کمتر به اطلاع مردم شریف ایران می‌رسید.

وی تصریح کرد: مردمی بودن ایشان واقعاً قابل‌ستایش است، بارها دیده شد در حوادث مختلف در صحنه‌ها حاضر می‌شود، در سیل‌ها چه جوری لباس‌های خود را بالا می‌کشید و با همراهانش از مناطق سیل‌زده سرکشی می‌کرد، وی می‌توانست به‌عنوان رئیس قوه مجریه در تهران بنشیند و با دریافت گزارشات دستورات لازم را صادر کند، اما خودش در میدان‌ها حاضر می‌شد و از نزدیک شاهد بر اوضاع و شرایط بود.

حجت‌الاسلام خزائی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی کسی که در راه الهی و در راه خدمت به خلق خدا جانش را از دست بدهد شهید محسوب می‌شود، رئیس‌جمهور عزیز ما که شبانه‌روز در پی رسیدگی به امور مردم و کشور بود و در راه خدمت جان خود را در یک سانحه هوایی از دست داد نیز به‌عنوان شهید خدمت به‌ شمار می‌آید، این مرد که از ابتدای انقلاب چه در عرصه قضایی، چه در عرصه خدمت به زائران امام رضا (ع) در آستان قدس رضوی و چه در عرصه ریاست جمهوری مجاهدانه خدمت می‌کرد، مزد زحمات خود را با شهادت دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار