فرماندار بهاباد:

ازدست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی برای ما بسیار سخت بود

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهان حادثه بسیار غم انگیزی بود که ملت ایران را داغدار کرد، گفت: از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی برای ما بسیار سخت بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۵۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، علیرضا تیموری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی وحسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه وآل هاشم امام جمعه تبریز که با حضور کارمندان دولت واقشار مختلف مردم ومسئولان وامام جمعه ونیرو‌های نظامی وانتظامی در حسینیه گلزارشهدای بهابادبرگزارشد در سخنانی ضمن تسلیت این حادثه جانگداز به محضر امام زمان
(عج) ورهبرمعظم انقلاب اسلامی وملت شهید پرورایران اظهارداشت:به طور ایشان الگوی ماندگاری برای ما خواهد بود وایشان الگوئی ساختند برای هر سختی وکاروتلاش وپیشرفت.
وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی تنها کسی بود که میتوان بعد از شهید رجایی به عنوان یک رئیس جمهوری که در دل مردم، با مردم و در راه خدمت به مردم شهید شد، مثال زد.
تیموری افزود: نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار وی در کسوت ریاست جمهوری، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر است.
فرمانداربهاباد خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی روحیه کار جمعی، هم اندیشی، نگاه کلان تمدنی و بین‌المللی داشت، ذوب در انقلاب اسلامی، امام، شهدا و ملت ایران بود، اهل مطالعه و دانش بود و ادعایی هم نداشت.
درادامه این مراسم حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی هم درسخنانی ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ یاد وخاطره همه شهدا علی الخصوص سید شهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان راگرامی داشتوافزود: اگرمیخواهیم انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد باید اندیشه‌ها وراه وخط امام را پاس داشت وبرایش ارزش قائل شد وادامه دهنده راه او باشیم.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: این اتفاق برای ما ناگوار و سخت است، ولی ملت ایران درطول عمر انقلاب، از این اتفاقات فراوان دیده و فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما با اتکاء و امید به خدا، محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی خود را طلبه خدمتگزار برای مردم می‌دانست گفت: رئیس جمهورشهید سرانجام نیز درحال خدمت رسانی و سرکشی به مناطق محروم به شهادت رسید.
مداحی وقرائت شعردروصف رئیس جمهور ازدیگربرنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار