ضرورت توجه به حوزه ثبت اسناد دفاع مقدس در لرستان/ وظیفه بسیج هنرمندان، تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه لرستان گفت: وظیفه بسیج هنرمندان تربیت سربازانی برای جبهه جنگ نرم است، نکته دوم تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان‌، سردار نعمت اله باقری امروز عصر در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان لرستان که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، اظهار کرد: زمانی که خبر فرود سخت بالگرد حامل رئیس جمهور فقید مخابره شد و بعد سقوط بالگرد دغدغه اصلی مردم این بود که بعد از آقای رئیسی چه اتفاقی می‌افتد؟.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما شرایط سخت تری را هم تجربه کردیم، گفت: بعد از رحلت امام راحل و محروم شدن از وجود ایشان دیدیم که نظام و انقلاب چگونه حفظ شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس با دست خالی، شهادت ۷۲ تن از بهترین‌های این نظام و شهادت سردار سلیمانی از اتفاقاتی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور افتاده است.

 

وی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی گفتند که محور مقاومت تضعیف می‌شود اما نه تنها تضعیف نشد بلکه مقتدرتر به کار خود ادامه داد، در وعده صادق هم بعد از ۷۶ سال رژیم غاصب اسرائیل را سر جای خودش نشاند.

 

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: با وجود مشکلاتی که دشمنان و افرادی که دلشان برای این نظام نمی‌سوزد برای انقلاب ایجاد کرده‌اند، اما به دلیل برکت امام راحل قطار انقلاب به سرعت پیش می‌رود.

 

باقری خاطر نشان کرد: امروز به جای اینکه دلواپس نظام و انقلاب باشیم، باید دلواپس غم شهادت آیت الله رئیسی باشیم که روی سینه رهبر انقلاب سنگینی می‌کند.

 

وی گفت: بله غم از دست دادن آیت الله رئیسی سنگین و بزرگ است اما خیالمان راحت است که برای حرکت نظام اتفاقی نمی‌افتد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی ویژگی‌های رئیس جمهور شهید عنوان کرد: اخلاص، صداقت، و لایت‌مداری، مردم داری و خدمت کردن به مردم مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود، اشک‌های مردم در غم از دست دادن آقای رئیسی نشان دهنده مردمی بودن ایشان است. 

 

حمایت از مستضعفان، فساد ستیزی و دیپلماسی اسلامی از دیگر ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود که باقری به آن اشاره کرد.

 

 

وی گفت: در وعده صادق ما شاهد هماهنگی میدان و دیپلماسی بودیم اتفاقی که بعد از دفاع مقدس بسیار کم رنگ شده بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تفکر و گفتمان جدیدی را دنیا پیاده کرد، افزود: تفکری که خلاف خواست ابرقدرت‌های شرق و غرب بود و تاب آوری آنها در مقابل این تفکر کم بود.

 

باقری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه هنر و هنر نمایی انقلاب اسلامی در اولویت است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آثار شهدا در قالب هنر ماندگارتر است.

 

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم رشادت‌های رزمندگان به ویژه رزمندگان لرستانی در یک برهه تاریخی به فراموشی سپرده شود.

 

به گفته فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام در حوزه ثبت اسناد دفاع مقدس در استان با عقب‌ماندگی مواجه هستیم و باید همه را پای کار بیاوریم.

 

باقری با بیان اینکه ما از جنگ سخت عبور کردیم و در یک جنگ نرم به سر می‌بریم، گفت: وظیفه بسیج هنرمندان تربیت سربازانی برای جبهه جنگ نرم است، نکته دوم تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی است.

پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه هنر و توجه به هنر بومی استان توسط بسیج هنرمندان از دیگر مواردوظیفه بسیج هنرمندان تربیت سربازانی برای جبهه جنگ نرم است، نکته دوم تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی استی است که وی مطرح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار