در بیانیه نخبگان بسیج استان مرکزی؛

رئیس جمهور شهید، ولایی و مردم دار بود

نخبگان علمی بسیج استان مرکزی به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۹۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در متن بیانیه نخبگان علمی بسیج استان مرکزی به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحی

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

غم و اندوهی بی پایان جامعه نخبگان علمی بسیج استان مرکزی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ بالگرد فراگرفته است و  قلب تمامی دوستداران انقلاب و ولایت را داغدار کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی شخصیتی دوست داشتنی، ولایی و انقلابی  و اسوه تلاش و پاک دستی بود که از هیچ تلاشی برای اعتلای انقلاب اسلامی فروگذاری نکرد، با مردم زیست، به مردم خدمت کرد و در حین خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

،رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران هشتمین رئیس جمهور سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند و در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.

آیت الله شهید رئیسی به لحاظ اخلاقی مردم دار و متواضع بودند و مردم با ایشان راحت بوده و هیچ فاصله ایی را بین خود و ایشان نمی دیدند.

ایشان دارای ویژگی ها و خصوصیات رفتاری و مدیریتی ارزشمندی بودند که می تواند مبنایی برای ادامه مسیر خدمت به نظام و انقلاب اسلامی باشد. در همین راستا برخی از ویژگی ها در ابعاد رفتاری، مدیریتی و عملکردی بیان می‌شود.

پرهیزکاری، ولایت مداری، تقوا، حلم و بردباری، صبر و شکیبائی، پافشاری و استقامت در مقابل دشواری ها و غلبه بر موانع میان راه، توکل به خدای بزرگ و اعتماد به حمایت و کمک او از مهم ترین ویژگی های رفتاری ایشان بوده که به نوعی مبتنی بر الگوی رفتار اولیای خدا و انبیای الهی بوده است.

در کنار ویژگی های رفتاری، خصوصیات و شاخصه‌های برجسته مدیریتی و عملکرد ایشان هم وجود داشت که از جمله آنها از مخاطرات نمی ترسید و در قلب حوادث بود، قدرت حقیقی را باور و ایمان الهی می دانست، مسئولیت پذیری در برابر مشکلات و موانعی که برای انقلاب و نظام پیش می‌آمد و تسری این تفکر و ویژگی در تمام اجزا و بخش‌های زیرمجموعه، بن بست شکن و کوشا و تفکر، عدم نگاه منفعت گرایی و داشتن رویکرد اعتقادی، ایمانی و ارزش گرا، تکلیف گرایی و خطرپذیر و دارای نگاه حق بین و حق شناس بود.
همه این ویژگی ها موجب شد، شهید رئیسی به فردی تبدیل شود که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که ایشان رئیس جمهوری «محترم» و «مغتنم» بود و به راستی غنیمتی برای کشور بود و باید اذعان کرد که نگاه، تفکر و اندیشه رئیسی مغتنم بود که باید مورد توجه قرار دهیم.

نخبگان علمی بسیج استان مرکزی شهادت آیت الله دکتر رییسی و هیئت همراه، را به محضر حضرت قائم آل محمد ( عج)؛ رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی صبر برای همگان داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار