نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام!

آیت‌الله رییسی با جان و دل برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی با جان و دل برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد، اظهار داشت: این تلاش ها و خدمت‌رسانی تا زمان شهادتشان ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۱۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، ظهر سه‌شنبه یکم خرداد ماه  با تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی شخصیتی بود که عمر خود را در راه خدمت‌رسانی به مردم سپری کرد و تلاش برای خدمت‌گذاری به مردم از ویژگی های بارز وی بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی مجاهدی بود که در طول مدت مسئولیت، وظایف خود را به نحو احسنت انجام داد و در نهایت در حین خدمت جان خود را فدا کرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: زمانی که شهید رئیسی به عنوان رییس‌ جمهور منتخب توسط مردم برگزیده شد، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در آن برهه زمانی برخی افراد به دلیل کرونا جانشان را از دست می دادند و اقدامی برای تامین واکسن انجام نشده بود اما با ورود وی این مشکل برطرف شد و جمهوری اسلامی کمترین تلفات را داشت.

کریمی تبار در ادامه به توان مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اشاره کرد و افزود: زمانی که مدیریت قوه مجریه را برعهده گرفت، با وجود خالی بودن خزانه، توانست کشور را اداره کند و با متانت و توکل به خدا کارش را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی با جان و دل برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد، اظهار داشت: این تلاش ها و خدمت‌رسانی تا زمان شهادتشان ادامه یافت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در پایان به تبدیل سیاست خارجی منفعل به دیپلماسی فعال توسط آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی توانست دیپلماسی منفعلانه گذشته را با عزت و اقتدار فعال کند و قطعا شهید امیرعبداللهیان در تحقق این مهم نقش موثری ایفا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار