بیانیه لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه

لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان‌شرقی، با صدور بیانیه‌ای این حادثه عظیم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۳۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در بیانیه لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿ سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳﴾

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همواره و در همه حال در آرزوی شهادت‌اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت‌رسانی به مردم و حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

غم و اندوهی بی پایان جامعه ولایی ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم‌الرضا علیه السلام و هیئت همراه ایشان، فراگرفته است. این حادثه دلخراش مایه تألم و تأثر آحاد جامعه گردید که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاهند.

شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با نیتی خالصانه و صادقانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای محکم، همواره برای حل مشکلات مردم، شبانه‌روزی تلاش نموده و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

سوابق درخشان ایشان در مسئولیت‌های مختلف، بویژه تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و در نهایت ریاست قوه مجریه و تحول ایجاد شده در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، نشان از شوق خدمت‌گذاری به مردم در تمام این ادوار بوده و ارتقای مسئولیت‌های رسمی، با صفای باطن و تواضع ایشان همراه شده است.

همچنین لازم است از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت الله آل هاشم ،وزیر نجیب و محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان واستاندار متدین ،انقلابی آذربایجان و خدمات آنان در این سال‌ها یاد کنیم.

لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر شهادت رئیس جمهور ولایی، مجاهد و انقلابی و هیئت همراه را به محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم آنان و همچنین مردم شهیدپرور استان، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌نماید، نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی، همواره با حوادث سختی رو به رو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده و همانگونه که پیوند عمیق امام (ره) و ملت ایران در ابتدای انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم، مایه پیروزی و عبور از این روزهای دشوار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار