امام جمعه دیلم:

رمز عزت شهید رئیسی عمل خالص او بود

امام جمعه دیلم در جمع عزاداران رئیس جمهور شهید گفت: رمز عزت شهید رئیسی عمل خالص او بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۳۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

رمز عزت رئیس جمهور شهید عمل خالص او بود

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم در اجتماع پرشور عزاداران خادم الرضا آیت الله رئیسی گفت: این اجتماع عظیم مردمی و پرشور که در این میدان مرکزی شهر دیلم جهت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان اقامه عزا نموده اند نشان از مهر و محبت مردم نسبت به رئیس جمهور شهید ما دارد.

ایشان در جمع پرشور عزاداران رئیس جمهور محترم و همراهان گفت: راز ماندگاری، عزت و سربلندی رئیس جمهور محترم و همراهان وی که در  سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند اخلاص، ایثار، کار جهادی و دلسوزی آنان نسبت به رفع مشکلات مردم بود.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه همه ما نعمت بزرگی را از دست دادیم و از وجود وی محروم شدیم اظهار داشت:
آیت الله رئیسی در حل مشکلات و رسیدگی به مسائل کشور و مردم خستگی را نمی شناخت، پای کار مردم بود، دلسوز محرومین و قشر ضعیف جامعه بود و همه این ویژگی ها باعث عزت وی در بین مردم و جامعه گردید.

رمز عزت شهید رئیسی عمل خالص او بود

وی در ادامه عنوان کرد: خدا را شاکریم که مردم ما در سراسر کشور بویژه در شهر دارالمومنین دیلم قدر دادن خدمات و تلاشهای جهادی و ارزنده این شهید عزیز هستند و به خاطر همین نعمت شکر گذاری و قدردانی مردم شریف ماست که امروز میبینیم آحاد مردم از کوچک و بزرگ برای از دست دادن یار مخلص رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور خود در مراسمات این شهیدان عزیز سنگ تمام گذاشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار