خبرهای داغ:

محرومیت زدایی از مناطق روستایی خوزستان از اولویت‌های رئیس جمهور شهید

یکی از برنامه‌های مهم رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی نگاه ویژه به محرومیت زدایی و توسعه مناطق روستایی استان خوزستان بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۰۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، خادم الرضا (ع) ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود نگاه ویژه به مناطق محروم استان خوزستان داشت .

این شهید گرانقدر هشت بار در دوران ریاست جمهوری خود به استان خوزستان سفر کرد و در این سفرها از مناطق سخت گذر و کم برخوردار این استان دیدن و بازدید کرد و ضمن گفتگو با مردم این مناطق ، ضمن آشنایی با مشکلات و مطالبات آنها تلاش مضاعفی برای حل آنها انجام می داد .

سفر به منطقه محروم احمد فداله دزفول ، کوی منبع آب اهواز و مناطق محروم اندیکا از جمله مناطقی بود که رئیس جمهور شهید در سفر به خوزستان در آنجا حضور یافت .با پیگیری شهید آیت الله رئیسی اقدامات اثرگذاری در جهت محرومیت زدایی در این مناطق شروع و انجام شده است به طوری که تغییرات زیادی نسبت به گذشته در مناطق سخت گذر و محروم استان صورت گرفته است .

استاندار خوزستان گفت : شهید آیت الله رئیسی نگاه ویژه به خوزستان داشت و مشکلات استان را پیگیری می کرد و دستورات و اقدامات لازم برای حل آنها انجام می داد .

علی اکبر حسینی محراب با اشاره به اینکه آخرین سفر رئیس جمهور شهید به خوزستان در سفر به شهرستان ایذه بود ، افزود : شهید آیت الله رئیسی همیشه پیگیر اقدامات و دستورات برای حل مشکلات استان خوزستان بوده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار