برگزاری مراسم سوم خرداد و شهادت رئیس جمهور و همراهان در گناوه

مراسم گرامی داشت سوم خرداد و شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت در گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

برگزاری مراسم سوم خرداد و شهادت رئیس  جمهور و همراهان در گناوه

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه،مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت و سالگرد حماسه فتح خرمشهر با حضور پرشور خانواده های شهدا، ایثارگران، بسیجیان و آحاد مردم و مسئولان در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) ناحیه گناوه در این آئین با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و هیأت همراه و گرامیداشت سوم خرداد حماسه بزرگ فتح خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر از نظر نظامی نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس و جنگ ایران و عراق بود و به همین دلیل از این حماسه بزرگ به عنوان نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن یاد می‌شود.

برگزاری مراسم سوم خرداد و شهادت رئیس  جمهور و همراهان در گناوه

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: شیرینی و حلاوت عملیات بزرگ بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در کام ملت ایران اسلامی و رزمندگان غیور اسلام در دوران دفاع مقدس تا همیشه ماندگار است.

وی از همه کسانی که در برگزاری این آئین ویژه همکاری کردند تقدیر کرد و گفت: همه باید تحت فرمان و فرمایش مقام معظم رهبری برای فتح خرمشهرهای پیش رو گام برداریم.

قرائت آیاتی از کلام الله مجید، پخش کلیپ، مداحی و عزاداری در سوگ رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت از دیگر بخش‌های این آئین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار